Cursuri Pentru Manageri Inapoi

Curs Comunicare si Cooperare Organizationala

Scopul cursului Comunicare și Cooperare este acela de a-i conștientiza pe participanți de importanța împărtășirii viziunii comune a companiei/echipei.

Astfel că, dincolo de principiile comunicării, foarte importantă este cooperarea. Scopul cursului este acela de a-i deprinde pe participanți să aplice principiile comunicării ca mijloc de relaționare interdepartamentală, atât cu colegii, pe orizontală, cât și pe verticală, cu membrii managementului pe de o parte, ori cu membrii din subordine pe de alta.

Pentru asta este foarte important să știi cum să oferi, dar și cum să primesti feed-back, ținând cont de tipul de personalitate al fiecarui coleg, cum să fii asertiv pentru a obtine ceea ce vrei, atât în folosul tău dar și în folosul echipei.

 

Echipele funcționează ca un organism viu, în care fiecare membru are propriul rol, iar pentru buna funcționare a întregului este importantă relația între părti. În cadrul unui astfel de program pornim de la provocările cu care se confruntă echipele, raportăm activitățile și agenda la obiectivele comune și facilitam către participanți conștientizarea importanței propriului rol și beneficiul pe care aceștia îl pot avea personal, atunci când își aduc aportul în echipă.


Solicită ofertă personalizată, pentru echipa ta!

Numele (obligatoriu)

Adresa de email (obligatoriu)

Telefon

Mesaj