Curs Formator / Train the trainers

Curs open, Bucuresti

Obiective

La sfarsitul sesiunii de formare participantii vor fi capabili sa:

 realizeze o analiza a nevoilor de formare
 stabileasca obiectivele formarii
 creeze si sa livreze sesiuni de formare interactive si dinamice
 redacteze un program si materiale de training bine structurate
 evalueze un program de formare
 realizeze un debriefing si un follow-up eficient
 masoare rezultatele sesiunilor de training livrate

AGENDA CURS FORMATOR

CUM INVATA ADULTII

 Invatarea in general. Cum functioneaza creierul?
 Invatarea la Adulti – Ciclul de Invatare KOLB
 Stiluri de invatare, memoria si retinerea informatiei
 Conceptul de formare
 Nucleul invatarii: cunostinte, atitudini, abilitati

DESIGNUL PROGRAMELOR DE TRAINING

 Identificarea nevoilor reale de invatare
 Obiective de invatare corect definite
 Competente urmarite in planul de training
 Alegerea continutului si a metodelor relevante
 Tipuri de metode relevante in training
 Folosirea studiilor de caz si a jocurilor de rol
 Activitati de grup, exercitii – cum le alegi, pregatesti, folosesti

DESIGNUL CURSULUI

 Tipuri de structura de curs. Reguli de structurare
 Design-ul de curs si agenda traierului
 Balansarea continutului, metodei si planificarea timpului
 Format si stil in functie de auditoriu si standardele interne
 Pregatirea si utilizarea materialelor de sprijin si a logisticii
 Cresterea impactului prin diverse metode

FORMATORUL / TRAINERUL

 Factori critici in deschidere si incheiere
 Utilizarea constructiva a emotiilor
 Comunicare verbala si non-verbala eficienta
 Gestionarea distantelor si a mijloacelor vizuale

MANAGEMENTUL PARTICIPANTILOR

 Modalitati de amenajare a salii, avantaje si dezavantaje
 Pozitionarea fata de participanti
 Pregatire – profilul si personalitatea auditoriului
 Tipuri de participanti. Abordarea participantilor ‘’dificili’’
 Conceptul de comunicare – importanta comunicarii in training
 Barierele comunicarii in training
 Adresarea intrebarilor in cadrul formarii
 Cum raspundem intrebarilor dificile. Solutii Practice
 Tehnici de debriefing
 Cum oferim si cum primim feedback in training
 Reguli de oferire si primire feedback

DIMENSIUNI si MODALITATI DE MASURARE A REZULTATELOR IN FORMARE

 Modelul KirkPatrick
 Fisele de evaluare
 Raportul de training



Iulian Penescu

Iulian are peste 14 ani experiență în training. A susținut programe de dezvoltare a angajaților din:  Automobile Dacia Group Renault, Aplast, Aviva, Austrotherm,  APT, BCR, Bosch, Bog’Art, Calsonic Kansei, Consultanta Financiara Germana, Carpatcement, Cefin, Credit Europe Bank, EFD Induction, Donalam, Danone, Deichmann, Distrigaz Sud, DPD Pegasus, Ericsson, Erbasu, Electroputere Craiova, Electromagnetica, Europapier, EximBank, Gral Medical, Garanti Bank, Holcim, Honeywell, Humanic, Intact Media Group, Italoparts, Johnson Controls, Jw Marriott, LUKoil, Millennium Bank, Noriel, Omv-Petrom, Oracle, Oxigen Plus, Pirelli, Phizer, Peugeot – Eurial Invest, Porsche, Ramada, Saint-Gobain, Schenker Romtrans, Strabag, Transfond, Terapia Ranbaxi, RTC Holding, Wolters Kluwer, Wavin, Zarea

TARIF

360 euro + TVA/participant. Pentru mai mult de doi participanți în aceeași sesiune se acordă reducere.

Tariful include:

  • livrare curs 3 zile, 09-17; pauze de pranz si cafea
  • suport de curs si diploma (certificare ANC la cerere)

DETALII SUPLIMENTARE SI INSCRIERI

daniela.penescu@dynamic-learning.ro

0744 65 27 00


Numele (obligatoriu)

Adresa de email (obligatoriu)

Telefon

Mesaj