Cursuri Pentru Manageri Inapoi

Managementul Conflictelor

Scopul programului Managementul conflictelor (conglict management)

Conflictele gestionate gresit pot produce prejudicii enorme unei organizatii si este evident ca exista intotdeauna mai multe solutii alternative si echivalente la problemele organizatiei. Organizatia trebuie privita ca un “organism” si nu ca un “mecanism“;  factorul uman are o importanta cel putin la fel de mare ca si cel tehnologic. In mod special, acest curs se adreseaza persoanelor care au nevoie sa rezolve conflicte ce apar in mod natural sau artificial in cadrul echipei si acelora care doresc  sa utilizeze efectele benefice ale conflictelor pentru maximizarea eficientei.

Obiectivele programului:

  • Ofera instrumente  pentru a solutiona cu succes  conflictele  ce apar  in relatia superiorilor cu angajatii, colegii  sau  clientii companiei.
  • Ii ajuta pe participanti sa  isi dezvolte acele abilitati de comunicare utile in prevenirea,  gestionarea, medierea sau negocierea unor conflicte.
  • Ofera solutii pentru gestionarea situatiilor de criza, prin furnizarea de metode pentru construirea unui climat deschis si armonios in organizatie.

PROGRAMA CURS

I. NATURA SI TIPOLOGIA CONFLICTULUI IN ORGANIZATII

 Tipuri de conflicte
 Conflicte benefice si conflicte disfunctionale
 Rolul conflictelor
 Beneficiile si efectele negative ale conflictelor
 Surse si cauze ale conflictului la locul de munca
 Stiluri personale de abordare a conflictelor si utilizarea in functie de situatie a acestor stiluri

II. PARTILE IMPLICATE IN CONFLICT

 Harta puterii, Tipuri de putere intalnite intr-un conflict
 Diagrama evolutiei conflictelor si aplicabilitatea practica a acesteia
 Intelegerea pozitiei proprii in conflictele cu colegii de pe diverse niveluri ierarhice
 Solutii bazate pe tipurile de putere pentru gestionarea conflictelor

III. PREVENIREA CONFLICTELOR CU COLEGII

 Folosirea empatiei si asertivitatii pentru evitarea confruntarilor
 Modelul CCI de prevenire a conflictelor
 Modul potrivit de a oferi feedaback negativ
 Importanta si relevanta feedback-ului pozitiv

IV. TEHNICI DE REZOLVARE A CONFLICTELOR

 Relationarea
 Comunicarea eficienta ca mijloc de rezolvare a conflictelor
 Cum construim si mentinem relatii bune cu cei din jur
 Negocierea conflictelor
 Medierea conflictelor
 Tehnica Icebergului
 Tipologii de manageri si colegi cu comportament conflictual si modalitati de abordare a acestora

 


Solicită ofertă detaliată pentru rezolvarea conflictelor din echipa ta!

Numele (obligatoriu)

Adresa de email (obligatoriu)

Telefon

Mesaj