CURS OPEN 16-17 OCTOMBRIE Bucuresti: LEADERSHIP SI MOTIVAREA ECHIPEI

Obiective:

  • Imbunatatirea abilitatilor de a identifica si dezvolta angajatii talentati, pregatindu-i pentru a-si indeplini obiectivele
  • Cresterea performantei manageriale printr-o concentrare mai pragmatica a conversatiilor cu angajatii.
  • Dezvoltarea abilitatilor necesare conducerii si coordonarii eficiente a angajatilor in vederea imbunatatirii rezultatelor
  • Imbunatatirea competentelor managerilor pentru motivare eficienta a echipei
  • Adaptatarea si utilizarea constienta a stilului de leadership potrivit fiecarei situatii, fapt ce va creste competenta si angajamentul membrilor echipei

 PROGRAMA CURS

 I. ABORDAREA LEADERSHIP CA INTERACTIUNE

  • Atitudine profesionala si responsabilitate in conducere
  • Competentele, comportamente, actiuni ale liderului
  • Leadership versus management
  • Puterea  in management si leadership
  • Abordari practice in leadership
  • Stiluri de leadership
  • Modelul situational de leadership

 II. INTELIGENTA EMOTIONALA IN LEADERSHIP

  • Emisferele cerebrale ale creierului
  • Cum  influenteaza emotiile comportamentul in conducere
  • Sistemul neuronal si sinapsele – rol in dezvoltarea de abilitati si aptitudini
  • Ce este inteligenta emotionala?
  • Creierul si emotiile, Autocontrolul si gestionarea emotiilor
  • Interactiunea dintre emotii si sistemele functionale ale creierului
  • Contributia inteligentei emotionale in conducere

 III. INFLUENTA PRIN RALATIONARE IN LEADERSHIP

  • Relationarea
  • Elementele de comunicare esentiale in stabilirea respectului reciproc
  • Abilitati de ascultare activa. Ce sunt, indicatori, Cum se practica
  • Expresii verbale cu impact in comunicarea cu subordonatii
  • Asertivitatea, mijloc de comunicarea nondefensiva
  • Tehnici de comunicare empatica
  • Influenta prin comunicare persuasiva

 IV. MOTIVAREA SI MOTIVATIA- cum se utilizeaza ca instrumente in procesul de conducere

  • Diferente intre motivare si motivatie
  • Cele 4 motivatii de baza: puterea, realizarea, relationarea, siguranta
  • Variabile ce influenteaza punerea in practica a motivatiei individului:
    – Asteptarile pe care individul le are in privinta succesului
    – Valoarea cu care individul investeste actiunile de succes (miza, raportare la convingeri si valori)
  • Indicatori ai demotivarii
  • Cai de motivare a echipelor
  • Prevenirea demotivarii
  • Abordarea persoanelor demotivate
  • Pasii in dinamica procesului de motivare:
    – Setarea obiectivelor
    – Formarea intentiei
    – Stabilirea actiunilor de intreprins
    – Activarea intentiei
    – Evaluarea rezultatelor
  • Crearea unei culturi a nonvinovatiei
  • Asigurarea cooperarii
  • Recompensarea rezultatelor exceptionale
  • Mentinerea nivelului motivational

 V. SETAREA OBIECTIVELOR, PUNEREA IN PRACTICA SI EVALUAREA

  • DOPRAME– metoda de planificare a activitatilor
  • Metode de diagnoza a situatiei existente
  • Fixarea scopurilor si a obiectivelor
  • Obiective – reguli practice
  • Cum se translateaza obiectivele in sarcini catre angajatii din subordine
  • Evaluarea sau raportarea la stadiul de indeplinire al obiectivelor

 VI. DEZVOLTAREA ANGAJATILOR

  • Dezvoltarea  potentialului angajatilor
  • Metoda PESOS de pregatire a personalului din subordine
  • Fereastra lui Johari (metoda de autodiagnoza)
  • Delegarea eficienta a sarcinilor
  • Coaching in 7 pasi pentru dezvoltarea angajatilor

 VII. SOLUTIONAREA SITUATIILOR CONFLICTUALE

  • Limbajul reactiv versus Limbajul pozitiv
  • Limbajul negativ si impactul acestuia in organizatie
  • Tipologii de angajati dificili (conflictuali) si impactul lor asupra organizatiei
  • Cum sa ne comportam cu anagajatii dificili

 VIII. MODELE DISFUNCTIONALE IN LEADERSHIP

  • Evitarea conflictelor
  • Tiranizarea subalternilor
  • Micromanagementul
  • Inaccesibilitatea
  • Jocul intrigantilor


TRAINER |IULIAN PENESCU

Iulian a fost votat Cel mai popular trainer al anului la  Learning & Development Awards 2010. A ocupat pozitii manageriale in companii nationale si multinationale, in prezent este Managing Partner DYNAMIC LEARNING. Are o experienta de peste 11 ani in training. Portofoliu de cursuri sustinute:  Tehnici avansate de vanzari, Managementul Vanzarilor, Tehnici de Negociere, Leadership, Time Management, Customer Service, Managementul si Gestionarea Performantelor Echipei, Vanzare Telefonica, Managementul Stresului, Managementul Conflictelor, Productivitate Personala, Tehnici de Prezentare, Train the Trainers. Iulian faciliteaza programe de training in domenii precum: bancar, automotive, constructii, petrol, industria auto, servicii de sanatate, industria farmaceutica, bunuri de larg consum, IT&C, productie si retail. Programele pe care le sustine si coordoneaza Iulian sunt practice si interactive.

TARIF

Tariful pentru acest program este de

Tariful include:

  • Livrarea cursului timp de 2 zile 9.00 – 17.00
  • Diploma de participare la curs
  • Suportul de curs tiparit si materiale de lucru
  • Pauzele de pranz si pauzele de cafea

DETALII SUPLIMENTARE SI INSCRIERI

Iulia Prundurel

iulia.prundurel@dynamic-learning.ro

07440 823 361


Numele (obligatoriu)

Adresa de email (obligatoriu)

Telefon

Mesaj