CURS OPEN 18-19 SEPTEMBRIE Bucuresti: COMUNICARE SI COOPERARE INTERDEPARTAMENTALA

Obiective de invatare/dezvoltare:

  • Impartasirea unei viziuni comune – angajament si cooperare
  • Atitudine personala versus atitudine profesionala
  • Constientizarea rolului fiecarei echipe in tabloul de ansamblu
  • Concentrarea pe obiectivele companiei si nu pe obiective individuale
  • Coordonarea si comunicarea intre membrii echipei
  • Furnizarea de feedback constructiv si eficient
  • Acceptarea de feedback din partea celorlalti
  • Ascultare activa si selectiva in relatia cu ceilalti
  • Comunicarea interdepartamentala si pe verticala
  • Negocierea si medierea conflictelor interdepartamentale

PROGRAMA CURS

I. INTRODUCERE IN COMUNICARE

  • Rolul departamentului in tabloul de ansamblu
  • Misiune, viziune departamentala si cum se reflecta acestea in munca zi de zi
  • Atitudine personala versus atitudine profesionala in departamentele organizatiei
  • Comunicare verbala si  para-verbala
  • Impactul comunicarii in viata personala si profesionala

 II. FUNDAMENTELE COMUNICARII ORGANIZATIONALE

  • Comunicarea mijloc de relationare eficace interdepartamentala
  • Deficientele de comunicare si solutii de remediere pe acelasi nivel si intre diverse niveluri ierarhice
  • Barfa in organizatii – solutii de remediere
  • Comunicarea prin email – reguli de urmat
  • Comunicarea telefonica cu clientul intern si extern
  • Asertivitate, pasivitate, reactivitate
  • Cum sa spun NU. Formularea unei cereri
  • Cum sa fii asertiv in situatii dificile

III. LIMBAJUL TRUPULUI IN COMUNICARE INTERNA SI EXTERNA

  • Intalniri personale sau de afaceri
  • Limbajul nonverbal – impact
  • Prima impresie –limbajul tinutei de business
  • Gestica si mimica – interpretare in diverse situatii
  • Proxemica – spatiul intim, personal si public

 IV. COOPERARE INTERDEPARTAMENTALA

  • Atitudinea preventiva versus cea reparatorie
  • Relationarea – rol si beneficii
  • Politetea – reguli de urmat
  • Regula mesajelor concise, reformularea si emiterea acestora
  • Sase componente comportamentale in relatia cu colegii
  • Factorii productivi  si neproductivi care ne influenteaza relatia cu colegii

 V. IDENTIFICAREA NEVOILOR SI COMPORTAMENTUL ADECVAT

  • Identificarea nevoilor,  motivatiei  si a interesului celorlalti
  • Valori care conduc procesele/ linkurile de “clienti interni”- adecvarea la nevoile clientului intern
  • Tipuri de ascultare: Pasiva, Selectiva, Activa
  • Stricta interpretare: paradigma mentala şi pozitiile  defensive
  •  Empatia. Tehnici de comunicare empatica
  • Crearea relatiilor cu ajutorul tacerii si ascultarii active.

 VI. FEEDBACK EFICIENT SI MOTIVARE

  • Importanta feedback-ului in comunicare.
  • Pregatirea contextului si setarea rezultatelor asteptate.
  • Feedback descriptiv si Feedback evaluativ.
  • Cum critic fara sa demotivez. Cum sa laud ca sa motivez.
  • Reguli pentru a oferi si primi eficient feedback

 VII. TIPOLOGII DE COLEGI DIFICILI si MANAGEMENTUL relatiei cu acestia

  • Tipologii de colegi dificili
  • Solutii practice in abordarea colegilor dificili
  • Modalitati de rezolvare a conflictelor
  • Negocierea si medierea conflictelor interdepartamentale


TRAINER |IULIAN PENESCU si ALEXANDRA CERNIAN

Alexandra este lector in cadrul Universitatii Politehnica Bucuresti,  a sustinut doctoratul in Ingineria Sistemelor la Facultatea de Automatica si Calculatoare, cu expertiza in predare si cercetare baze de date, inteligenta artificiala, software engineering, protectia informatiei in e-sisteme, Business Intelligence, Business Analytics and Optimization. De asemenea, Alexandra are experienta practica in mediul de business: consultant formare – SIVECO Romania, consultant e-learning – Softwin, analist programator – ICT.ROM, trainer asociat Dynamic Learning. Ca trainer, Alexandra deruleaza programe de formare si consultanta in comunicare (tehnici de comunicare, limbaj non-verbal, comunicare scrisa), eficientizarea activitatii cu Microsoft Office si Business Intelligence. A sustinut peste 100 de sesiuni de training si consultanta, lucrand cu angajati din companii nationale si multinationale, precum: BCR, Continental, Continental Tires, ING Romania, Samsung, MKB Nextebank, HELLA Romania, Grup Feroviar Roman, Otter Distribution, Reva Simeria, Remar Pascani, NIMET, BSH Electrocasnice, SetrioSoft, ROMARM, ICEM S.A, Amber Technologies, Parmalat, Banca Transilvania, Raiffeisen Bank, Libra Bank, Kaufland Romania, Renault, IBM, Toyota, Strabag, Alpha Bank, GDF Suez, BitDefender, General Electric Power, OTP Bank, Bogart.  


  Iulian Penescu a fost votat Cel mai popular trainer al anului la  Learning & Development Awards 2010. A ocupat pozitii manageriale in companii nationale si multinationale, in prezent este Managing Partner DYNAMIC LEARNING. Are o experienta de peste 11 ani in training. Portofoliu de cursuri sustinute:  Tehnici avansate de vanzari, Managementul Vanzarilor, Tehnici de Negociere, Leadership, Time Management, Customer Service, Managementul si Gestionarea Performantelor Echipei, Vanzare Telefonica, Managementul Stresului, Managementul Conflictelor, Productivitate Personala, Tehnici de Prezentare, Train the Trainers. Iulian faciliteaza programe de training in domenii precum: bancar, automotive, constructii, petrol, industria auto, servicii de sanatate, industria farmaceutica, bunuri de larg consum, IT&C, productie si retail. Programele pe care le sustine si coordoneaza Iulian sunt practice si interactive.

TARIF

Tariful pentru acest program este de

Tariful include:

  • Livrarea cursului timp de 2 zile, 09. – 17.00
  • Diploma de participare la curs
  • Suportul de curs tiparit, rechizite si materiale de lucru
  • Pauze de pranz si pauze de cafea

DETALII SUPLIMENTARE SI INSCRIERI

Daniela Penescu

danielapenescu@dynamic-learning.ro

0744 65 27 00


Numele (obligatoriu)

Adresa de email (obligatoriu)

Telefon

Mesaj