Curs open, Bucuresti, 23 – 24 Octombrie: TELESALES – vanzare eficienta la telefon

OBIECTIVE DE INVATARE/DEZVOLTARE

  • Imbunatatirea abilitatilor de ascultare activa si comunicare asertiva in relatia cu clientul
  • Imbunatatirea abilitatilor de persuasiune, folosind tehnici de rezolvarea obiectiilor si influentare
  • Cursantii vor invata cum sa transforme orice interactiune cu clientii intr-o experienta productiva
  • Vor sti sa trateze cu profesionalism clientii dificili, recastigand increderea acestora
  • Vor putea sa controleze propriile reactii cand clientii reactioneaza la nivel emotional
  • Vor intelege de ce satisfacerea nevoilor clientilor la nivel uman este esentiala pentru succesul organizatiei

PROGRAMA CURS

 

I. INTRODUCERE IN TELESALES

• Vanzarea fata in fata vs vanzarea la telefon
• Evaluarea vanzarii
• Abilitatile unui bun vanzator la telefon
• Instrumentele unui vanzator la telefon
• Sugestii privind vocea

II. MODALITATI DE CRESTERE A EFICIENTEI IN ABORDAREA TELEFONICA

Vanzarea ca process de comunicare bilateral:
• Importanta comunicarii: cunoaste si convinge
• Asteptarile clientilor
• Motive uzuale de cumparare
• De ce sunt importante intrebarile
• Abilitati de ascultare
• Ascultare pentru identificarea semnalele de cumparare
• Importanta vocii
• Comunicare persuasiva
• Imaginea unui profesionist
• Cele 7 reguli in vanzarea la telefon
• Caracteristici si beneficii
• Vanzarea produsului sau serviciului
• Tipuri de client: tipologia clientilor – modelul DISC

 

III. GHIDUL APELURILOR DE VANZARE

• Pregatirea apelului de vanzare; Cold calls
• Utilizarea hook si ciclul conversational
• Modelul AIDA
• Atrage atentia clientilor si transforma-i in parteneri de discutie
• Cum identifici nevoia clientilor si le starnesti interesul
• Nu-i suficient sa aiba nevoie trebuie sa isi doreasca sa cumpere
• Prezentarea produclui/ serviciului pe intelesul clientilor dvs
• Stabileste cand si cum se va bucura clientul de produsul /serviciul oferit (finalizarea vanzarii)

IV. SOLUTIONAREA OBIECTIILOR

• Cum reactionati cand auziti o obiectie
• De ce au oamenii obiectii?
• Definirea celor mai des intalnite obiectii
• Identificarea obiectiilor reale
• Cei 4 R pentru solutionarea obiectiilor

V. INCHIDEREA VANZARII 

• Incheierea vanzarii
• Preintampinarea regretelor cumparatorului
• Cum sa cereti recomandari?
• Planul de actiune

 

Cursul poate fi personalizat si sustinut  in-house, la cerere



TRAINER |Daniela Gheorghe

Inainte de a se implica in training pe curicula de sales si management, Iulian a fost sales man si sales manager. S-a dezvoltat in domeniul vanzarilor in companii de marca romanesti: Aquila, Interbrands, Overseas, First Logistics and Distribution, pornind de la pozitia de consilier comercial si ajungand, in baza rezultatelor, supervizor, director de filiala si director de vanzari. Iulian si-a largit inca de la inceput aria de competenta prin certificarea in programe de valoare internationala (LIFO, CPI, Human Synergistics, NLP). Iulian a personalizat in detaliu programe de dezvoltare dedicate unor echipe manageriale, cu studii de caz specifice, insotite de chestionare de evaluare sub brand international recunoscut. A sustinut numeroase programe de dezvoltare lucrand cu companii precum: Hranipex, Cosmote, Maschio Gaspardo, Carrefour, Cora, Raiffeisen Bank, CEC Bank, OTP Bank, Piraeus Bank, I.B.R, Apa Nova, Augsburg, Siveco, Basf Romania, Unicredit Bank, Rosegur, Hranipex, Reinart, Lazaridis, Sphera Business Center, Leaseplan, CNADR, Abbott.

TARIF

Tariful pentru acest program este de

Tariful include:

  • Livrarea cursului 2 zile – 9.00 – 17.00
  • Suportul de curs tiparit si Diploma de participare la curs
  • Pauze de pranz si de cafea

DETALII SUPLIMENTARE SI INSCRIERI

Iulia Prundurel

iulia.prundurel@dynamic-learning.ro

07440 823 361


Numele (obligatoriu)

Adresa de email (obligatoriu)

Telefon

Mesaj