Cursuri Vanzari Inapoi

Curs Tehnici de Vanzare prin Call-Center

OBIECTIVE CURS VANZARI TELEFONICE:

– Imbunatatirea abilitatilor de vanzare prin call-center
– Identificarea metodelor de prospectare pentru marirea portofoliului si de  incalzire a listei de prospecti
– Dezvoltarea abilitatilor de atragere a atentiei in vederea obtinerii intalnirii/vanzarii
– Dobandirea de strategii in identificarea interesului si a persoanei de decizie
– Insusirea tehnicilor de asertivitate si influentare a clientului

PROGRAMA CURS VANZARI

I. PARTICULARITATI ALE VANZARII PRIN CALL-CENTER

  • Rolul si particularitatile vanzarii pe piata rece – avantaje si dezavantaje
  • Fixarea explicita a obiectivelor apelarii pe piata rece si planificarea acestora
  • Competentele agentului de vanzari profesionist
  • Cel mai important concurent al agentului de vanzare telefonica

 II. MODALITATI DE CRESTERE A EFICIENTEI IN ABORDARE PE PIATA RECE

  • Ce trebuie stiut despre numere si ratii in vanzari
  • Factori care eficientizeaza obtinerea mai multor legaturi telefonice
  • Comportamente care stabilesc o buna comunicare cu clientul
  • Generarea mai multor bani si referinte per vanzare

III. RELATIONAREA PRIN TELEFON – vocea care vinde

  • Atitudinea agentului si atmosfera convorbirii
  • Formule eficace de curtoazie
  • Solutii practice in relationarea cu clientii dificili
  • Asertivitatea ca mijloc de convingere in apelarea telefonica
  • Tehnici persuasive de influentare
  • Regula mesajelor concise – regula celor 5C
  • Balanta “timp convorbire de curtoazie” – “timp convorbire de vanzare”

IV. ETAPELE ABORDARII PE PIATA RECE

  • Pregatirea logistica in vederea abordarii – puncte relevante despre compania apelata si utilizarea lor in convorbire
  • Pregatirea emotionala in vederea abordarii – implicatii ale limbajului paraverbal in comunicarea telefonica
  • Abordarea telefonica a clientului din piata rece
  • Momentul potrivit pentru a apela pe piata rece
  • Cum sa treci de “cerber” folosind motivatia si interesul
  • Modalitati de a replica la raspunsuri obisnuite
  • Mecanismul abordarii telefonice
    – Atragerea atentiei – crearea si utilizarea punctului de sprijin
    – Prezentarea ta si a companiei pe care o reprezinti
    – Specificarea explicita a motivului concret pentru care telefonezi
    – Calificarea si chestionarea
    – Logica si modul de aplicare a CAB
  • Etape si tehnici in rezolvarea obiectiilor
  • Semnale de cumparare si de respingere
  • Depasirea impasurilor
  • Formularea unui acord si asigurarea aplicarii lui

 V. TEHNICI PERSUASIVE DE INFLUENTARE

  • Legea reciprocitatii, Legea simpatiei,
  • Legea consecventei, Legea recursului la autoritate
  • Legea coerentei, Legea reformularii obiectiei
  • Legea dovezii sociale, Legea angajamentului

Dorești susținerea cursului in-house? Solicită ofertă detaliată la 0744652700.

Numele (obligatoriu)

Adresa de email (obligatoriu)

Telefon

Mesaj