Cursuri Dezvoltare Personala Inapoi

Train the Trainers I FORMATOR

Obiective:

La sfarsitul sesiunii de formare participantii vor fi capabili sa:

  • realizeze o analiza a nevoilor de formare
  • stabileasca obiectivele formarii
  • creeze si sa livreze sesiuni de formare interactive si dinamice
  • redacteze un program si materiale de training bine structurate
  • evalueze un program de formare
  • realizeze un debriefing si un follow-up eficient
  • masoare rezultatele sesiunilor de training livrate

 

AGENDA CURS

CUM INVATA ADULTII

  • Invatarea in general. Cum functioneaza creierul?
  • Invatarea la Adulti – Ciclul de Invatare KOLB
  • Stiluri de invatare, memoria si retinerea informatiei
  • Conceptul de formare
  • Nucleul invatarii: cunostinte, atitudini, abilitati

DESIGNUL PROGRAMELOR DE TRAINING

  • Identificarea nevoilor reale de invatare
  • Obiective de invatare corect definite
  • Competente urmarite in planul de training
  • Alegerea continutului si a metodelor relevante
  • Tipuri de metode relevante in training
  • Folosirea studiilor de caz si a jocurilor de rol
  • Activitati de grup, exercitii – cum le alegi, pregatesti, folosesti

DESIGNUL CURSULUI

  • Tipuri de structura de curs. Reguli de structurare
  • Design-ul de curs si agenda traierului
  • Balansarea continutului, metodei si planificarea timpului
  • Format si stil in functie de auditoriu si standardele interne
  • Pregatirea si utilizarea materialelor de sprijin si a logisticii
  • Cresterea impactului prin diverse metode

TRAINERUL

  • Factori critici in deschidere si incheiere
  • Utilizarea constructiva a emotiilor
  • Comunicare verbala si non-verbala eficienta
  • Gestionarea distantelor si a mijloacelor vizuale

MANAGEMENTUL PARTICIPANTILOR

  • Modalitati de amenajare a salii, avantaje si dezavantaje
  • Pozitionarea fata de participanti
  • Pregatire – profilul si personalitatea auditoriului
  • Tipuri de participanti. Abordarea participantilor ‘’dificili’’
  • Conceptul de comunicare – importanta comunicarii in training
  • Barierele comunicarii in training
  • Adresarea intrebarilor in cadrul formarii
  • Cum raspundem intrebarilor dificile. Solutii Practice
  • Tehnici de debriefing
  • Cum oferim si cum primim feedback in training
  • Reguli de oferire si primire feedback

DIMENSIUNI si MODALITATI DE MASURARE A REZULTATELOR IN FORMARE

  • Modelul KirkPatrick
  • Fisele de evaluare
  • Raportul de training

INSTRUMENTE SI METODE FOLOSITE

Cursul are Grad de interactivitate ridicat : prezentare: 35%, implicare participanti 65% (moderare 15%, exercitii practice 50%)
Se va desfasura dupa regulile impuse de CNFPA.
Fiecare dintre modulele acestui curs este conceput de asa natura incat participantii sa deprinda abilitati practice care sa le foloseasca in activitatea de formator.
La absolvirea cursului se obtine diploma de participare emisa de Dynamic Learning.


Solicita o oferta pentru acest curs!

Numele (obligatoriu)

Adresa de email (obligatoriu)

Telefon

Mesaj