Curs Presentation skills – prezentari business de impact

Curs open Bucuresti, 9-10 Noiembrie 2017


COMUNICAREA ÎN AFACERI

  • Comunicarea ȋn business – importanţă şi caracteristici
  • Discursul informativ și cel persuasiv
  • Reguli de construire a mesajelor in prezentari  – Regula mesajelor concise
  • – Mesaje asertive in prezentari
  • Reguli de structurare – SCIPAB
  • Relația dintre prezentare și prezentator

PREZENTĂRILE DE BUSINESS

  • Planificareași pregătirea prezentării
  • Planificarea prezentării – metoda DOME (diagnoza, obiective, metode, evaluare)
  • Tipuri de prezentări
  • Stabilirea rolurilor în echipă
  • Tipuri de structură. Reguli de structurare
  • Cum se deschide o prezentare
  • Prezentări corect structurate
  • Cum să-ți promovezi un produs sau un serviciu prin beneficii și avantaje
  • PUV –propunerea unică de vânzare
  • BUP – beneficiul unic perceput
  • Factori critici în încheierea unei prezentări
  • Încheieri de impact ale prezentărilor

AUDITORIUL

  • Profilul și personalitatea auditoriului
  • Curba ascultării, curba uitării,
  • Semnale de alarma – cum să citești limbajul nonverbal, Cum furnizăm feedback auditoriului
  • Cum se adresează și se răspunde la întrebările auditoriului
  • Tipologia și managementul participanților dificili din auditoriu – soluții pentru depășirea situațiilor critice

SUSȚINEREA PREZENTĂRII

  • O intrare reușită- factori critici în deschidere
  • Cum se formează prima impresie?
  • Greșeli frecvente la o prima întâlnire/prezentare
  • Impactul și controlul comunicării non-verbale în prezentări
  • Tipuri de putere în prezentare: fuga, atacul, manipularea, afirmarea
  • Tehnici de influențare a publicului

ELEMENTE UTILE IN PPT 

  • Obiecte, imagini, grafice, elemente multimedia, hyperlink către un site Web, un alt document sau un alt slide din prezentare
  • Utilizarea tabelelor ȋn prezentări PPT
  • Introducerea de obiecte din alte aplicaţii MS Office
  • Animaţii şi tranziţii pentru dinamica prezentării
  • Utilizarea temelor în Power Point
  • Utilizarea Slide Master
  • Opțiunile Record, Naration, Rehesrse Timing

DESIGNUL PREZENTĂRILOR

  • Mai puțin e destul!
  • Importanța elementelor vizuale: cum reține creierul informația
  • CRAP: contrast, repetiție, aliniere, proximitate
  • Scheme de culori pentru prezentări business


TRAINERI | Anca Gomoescu si Iulian Penescu

Are experiență relevantă  în realizarea și susținerea de prezentări de business, fiind Project Manager si  Soft skills and operational trainer la HP Romania. Este Formator pe competențe funcționale – Euro Aptitudini (Centru Acreditat ECDL Romania) pentru MS Office: Word, Access, PowerPoint, Excel, MS Project, Web design. Este trainer acreditat CNFPA și a participat la evenimente destinate învățării organizaționale precum: Conferința E-LEARNING - Viena,  LIFE LONG  LEARNING -  Lisabona

TARIF

Tariful pentru acest program este de 230 euro + TVA/participant.

Tariful include:

  • livrarea cursului 2 zile de traineri seniori
  • materiale de lucru, rechizite, diploma de participare
  • pauze de prânz și cafea

DETALII SUPLIMENTARE SI INSCRIERI

Daniela Penescu

daniela.penescu@dynamic-learning.ro

0744 65 27 00


Numele (obligatoriu)

Adresa de email (obligatoriu)

Telefon

Mesaj