Curs Procurement – Achizitii in mediul privat

Curs open, 22-23-24 Mai București


Achizițiile au devenit o parte integrantă a performanței corporative și atrag o atenție sporită din partea conducerii companiei.

Astfel, una din cele cele mai importante provocări cu care se confruntă departamentele de achiziții  în următorii  ani, o reprezintă asigurarea comunicării eficiente între departamente la nivelul întregii companii, inclusiv formarea și dezvoltarea angajaților, pentru a deveni buyeri profesioniști care să genereze un real profit prin activitatea lor.


Obiectivele programului:

  • Clarificarea poziției: Buyerul ca centru de profit în companie
  • Cum să aduci plus valoare în companie din poziția de buyer
  • Îmbunătățirea comunicării cu clientul intern și stakeholder-ii
  • Însușirea tehnicilor de reducere a costurilor
  • Definirea rolului buyer-ului în licitații
  • Dezvoltarea abilităților de gestionare obiectivă a procesului de selecție și evaluare a furnizorilor
  • Exersarea tehnicilor de negociere în achiziții
  • Înțelegerea și interpretarea principalilor indicatori de performanță în achiziții
  • Înțelegerea importanței eticii în achiziții – impactul pe termen lung în relația cu furnizorii

 


AGENDA

ROLUL BUYER-ULUI ÎN COMPANIE

  • Care sunt obiectivele unui buyer
  • Cum achiziționează buyerii – cum aplică politica și strategia companiei

TEHNICI ȘI PROCESE ÎN ACHIZIȚIE

  • Cum și când se aplică diferite procese în achiziție
  • Cine și cum participă în fiecare proces de achiziție
  • Rolul buyer-ului în procesul de achiziție

MODELUL PETER KRALJIC ÎN ACHIZIȚII

  • Categorii de achiziții și prioritizarea lor
  • Abordarea achizițiior în funcție de importanță
  • Cum prioritizăm fiecare achiziție

MANAGEMENTUL FURNIZORILOR

  • Cum se creează și gestionează baza de furnizori
  • Criterii de evaluare a furnizorilor
  • Cum se construiește și menține relația cu furnizorii

COSTUL TOTAL DE ACHIZIȚIE

  • Eficiența în stabilirea prețului corect
  • Cum calculăm un TCO

MANAGEMENTUL CONTRACTELOR

  • Tipuri de contracte
  • Echipa de contract
  • Cum gestionăm contractele

ETAPELE PROCESULUI DE ACHIZIȚIE

  • Ce etape urmăm în procesul de achiziție
  • Diferențe între achiziții simple și licitații
  • Rolul buyer-ului în licitație

TEHNICI DE REDUCERE A COSTURILOR

  • Analiză și modele de cost
  • Diferențe între modelele de cost
  • Când și cum aplicăm fiecare model de cost

KPI ÎN ACHIZIȚII

  • Principalii indicatori de performanță în activitatea de achiziții
  • Rolul și importanța indicatorilor de performanță din achiziții în contextul general al companiei
  • Impactul indicatorilor de performanță din achiziții asupra KPI-lor financiari ai companiei; strategii de îmbunătățire a acestora

NEGOCIEREA ÎN ACHIZITȚII

  • Ce, cum, și când negociem în achiziții

ETICA ÎN ACHIZIȚII

  • Ce înseamnă și cât de importantă este etica în achiziții
  • Tipuri de atitudine non etică și impactul acesteia pe termen lung


TRAINERI |Simona STĂNESCU și Adrian VESELU

SIMONA are peste 20 de ani de experiență  în domeniul achiziților în sistemul privat și în companii multinaționale, dintre care 16 ani în cadrul Orange Romania. A coordonat proiecte de licitație în domeniul public și privat pentru Vânzări, Administrativ, HR, Juridic, Marketing, Relații cu Clienții, Consultanță, Financiar, Supply Chain, Evenimente, Public Relations, Travel & Accommodation, Debt Collection și Security, gestionând selecția furnizorilor la nivel național si internațional. A redefinit, optimizat și eficientizat procesele și procedurile de achiziții din diferite companii, fiind un real suport în implementarea procedurilor și a programelor de eficientizare a costurilor în linie cu strategia de achiziții proprie companiei, cu scopul de a maximiza profitul. ADRIAN fructifică experienţa de peste 23 de ani acumulată ȋn domeniul financiar şi ȋn management, dintre care 15 ani ȋn poziţii de conducere şi ca membru ȋn board ȋn trei companii multinaţionale. Ultimii șase ani şi jumătate au fost dedicaţi training-ului şi consultanţei, susținând  peste 100 de sesiuni de training. Dezvoltă şi implementează programe privind construirea strategiei de business la nivel corporativ, oferă consultanţă și formare ȋn management financiar.

TARIF

495 euro + TVA/participant. Pentru înscrierea a mai mult de 2 participanți se oferă reducere.

Tariful include:

  • livrare curs 3 zile, 09 -17; pauze de pranz si cafea
  • suport de curs, materiale, diploma de participare

DETALII SUPLIMENTARE SI INSCRIERI

daniela.penescu@dynamic-learning.ro

0744 65 27 00


Numele (obligatoriu)

Adresa de email (obligatoriu)

Telefon

Mesaj