Cursuri Pentru Manageri Inapoi

Strategie si dezvoltare de produs

BENEFICII PENTRU PARTICIPANȚI

  • Dezvoltarea competențelor necesare unui Product manager, astfel încât el să poată dezvolta și integra aspectele cheie ale managementului de produs
  • Înțelegerea rolului, poziției in cadrul companiei, a responsabilităților și abilitaților necesare îndeplinirii funcției de CEO al produsului
  • Învățarea și deprinderea celor mai moderne tehnici de analiză și previziune a pieței, produselor, a clienților și competitorilor
  • Însușirea metodelor de calcul a profitabilității și a ROI (Return On Investment) în cadrul managementului de produs

AGENDA DETALIATĂ

Rolul și responsabilitățile unui PM

  • Definirea rolului si responsabilităților unui Product Manager
  • Abilități, cunoștințe și competențe necesare unui Product Manager
  • Poziționarea Product Managerului în cadrul companiei

Piața

  • Identificarea tendințelor din piață, cercetarea și segmentarea clienților
  • Definirea factorilor de atractivitate a pieței
  • Introducerea procesului de analiza a concurentei și a informațiilor competitive
  • Definirea factorilor de competitivitate din cadrul pieței și analiza pe produse sau segmente de produse
  • Construirea modelului de analiză a atractivității pieței vs competitivitate companie

Ciclul de viața al produsului / serviciului, Gestionarea produselor existente și mature

  • Planificarea, dezvoltarea și lansarea noilor produse
  • Definirea ciclului de viața al produselor / serviciilor actuale
  • Ciclul de dezvoltare al produselor / serviciilor – metodologii
  • Avantaje / dezavantaje / probleme specifice diverselor metodologii de dezvoltare a produselor sau serviciilor

Financials

  • Metodologii de construire a prețului produsului sau serviciului
  • Calculul principalilor indicatori de profitabilitate la nivel de segment produse / clienți (gross margin, EBIT, etc.)
  • Cum calculăm și interpretăm ROI (return of investment)
  • Calculul pragului de rentabilitate la nivel de produs / serviciu dezvoltat și interpretarea lui

Marketing

  • Principii fundamentale; elementele și atributele brandului
  • Declarația de poziționare și elaborarea strategiei de brand – modelul PESO
  • Campania de marketing și strategia creativă
  • Planul de marketing – buget, timeline, rezultate.
  • Planul de comunicare
  • Construirea business plan-ului

“DIAGNOZA ORGANIZATIONALA, STABILIREA STRATEGIEI IN BUSINESS  si PRODUCT MANAGEMENT sunt trei module de curs pe care echipa Dynamic Learning le-a personalizat pentru specificul companiei Allevo si le-a sustinut la sediul nostru, implicand activ un grup de 14 persoane. Am fost 14 oameni diferiti, apartinand unor generatii diferite (de la 25 pana la 65 de ani), cu preocupari si specializari diferite (project management , vanzari, analiza de business, dezvoltare software , testare, implementare, management), dar echipa Dynamic Learning a avut abilitatea sa gaseasca metodele potrivite pentru a ne face sa colaboram, sa ne exprimam ideile si in cele din urma sa construim impreuna viziunea a ceea ce este potrivit sa facem in continuare pentru a ne creste compania. Multumiri si felicitari acestor oameni atat de inspirati si talentati !” – Sorina Bera, CEO Allevo


Cere o oferta

Numele (obligatoriu)

Adresa de email (obligatoriu)

Telefon

Mesaj