Cursuri Dezvoltare Personala Inapoi

Vorbire in Public

Rezultate asteptate de la participanti in urma participarii la curs:

  • Sa fie capabili sa-si prezinte subiectele intr-o maniera convingatoare, nonagresiva
  • Sa asculte activ interlocutorii (limbaj nonverbal adecvat)
  • Sa adopte stilul de comunicare (argumentare, negociere, abilitati de convingere)
  • Sa-si adapteze logic continutul prezentarii la auditoriu
  • Sa faca prezentari intr-o maniera orientata spre rezultate
  • Sa aplice tehnici de captare a atentiei si tehnici de mentinere a interesului
  • Sa fie capabili sa gestioneze situatiile dificile sau neprevazute
  • Sa stie sa se deplaseze si sa ocupe spatiu in locatia de prezentare

PROGRAMA CURS

I. COMUNICAREA IN PREZENTARI

  • Comunicare: importanta si caracteristici
  • Reguli de construire a mesajelor in prezentari – Regula mesajelor concise
  • Mesaje asertive in prezentari
  • Receptionarea mesajelor in prezentari prin ascultare – activa, selectiva,
  • Evitarea ascultarii pasive si combative
  • Limbaj reactiv versus proactiv in prezentari

II. PREZENTATORUL

Conduita in afaceri – reguli
  • O intrare reusita- factori critici in deschidere
  • Cum se formeaza prima impresie?
  • Greseli frecvente la o prima intalnire/prezentare
  • Dress code-ul in functie de tipul de prezentari
  • Impactul si controlul comunicarii non-verbale in prezentari
  • Reguli de urmat
Puterea in prezentare
  • Tipuri de putere in prezentare: fuga, atacul, manipularea, afirmarea
  • Tracul vorbirii in public
  • Exercitii fizice si mentale care ajuta la diminuarea stresului
  • Tehnici de influentare a publicului
Gestionarea distantelor in spatiul de prezentare – pozitionarea
  • Gestionarea materialelor de prezentare
  • Gestionarea instrumentelor si a mijloacelor vizuale
  • Pozitionarea fata de public – pozitia 0, careul de 4m, ochiul printului

III. PREZENTARILE DE BUSINESS

Planificarea si pregatirea prezentarii
  • Planificarea prezentarii – metoda DOME (diagnoza, obiective, metode, evaluare)
  • Tipuri de prezentari
  • Stabilirea rolurilor in echipa
  • Tipuri de structura. Reguli de structurare
  • Cum se deschide o prezentare
  • Regula celor 10 intrebari – Q 10
  • Evadarea din textul scris -Hartile mentale
  • Prezentari corect structurate
  • Elemente [.ppt]; format si stil
Prezentarile de vanzari
  • Caracteristici ale prezentarilor de vanzari
  • Cum sa-ti promovezi un produs sau un serviciu prin beneficii si avantaje
  • PUV –propunerea unica de vanzare
  • BUP – beneficiul unic perceput
  • Factori critici in incheierea unei prezentari
  • Incheieri de impact ale prezentarilor

IV. DISCURSUL PUBLIC

  • Pregatirea strategiei
  • Pregatirea scenei
  • Organizarea discursului – componentele discursului
  • Oratoria
  • Tipuri de discurs: discursuri informative, persuasive, generatoare de atmosfera
  • Discursul persuasiv – pathos, ethos, logos, mythos
  • Impactul umorului in prezentari, cum puteti profita de umor
  • Cand umorul nu este binevenit

V. AUDITORIUL

  • Profilul si personalitatea auditoriului
  • Curba ascultarii, curba uitarii,
  • Comunicare eficienta cu grupuri
  • Semnale de alarma – cum sa citesti limbajul nonverbal al auditoriului
  • Cum furnizam feedback auditoriului
  • Cum se adreseaza intrebari auditoriului
  • Cum raspundem la intrebarile auditoriului
  • Model de raspuns la intrebari dificile
  • Tipologia si managementul participantilor dificili din auditoriu
  • Solutii pentru depasirea situatiilor critice

Solicita o oferta pentru acest curs!

Numele (obligatoriu)

Adresa de email (obligatoriu)

Telefon

Mesaj